Pogoji poslovanja

S spletno trgovino www.promontana.si upravlja podjetje Durango d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ponudnik zagotavlja delovanje spletne trgovine www.promontana.si v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Ob registraciji na promontana.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu v skladu z zakonodajo zagotovil naslednje informacije:

• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) in kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• nedvoumno prikazane cene in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
• stroški kupca v primeru odstopa od pogodbe (vračilo izdelka),
• pojasnilo postopka ob pritožbi.

 

O podjetju

DURANGO, turizem, trgovina in posredništvo, d.o.o.
ProMontana trgovina
Partizanska 18
4000 Kranj
Slovenija
Tel. pisarna: 04 20 14 870, pon. – pet. 8:00 – 15:00
Tel. trgovina: 04 20 14 877, pon. – pet. 9:00 – 19:00 in sob. 8:00 – 13:00

E-mail: info@promontana.si

Matična številka: 6390013000
Davčna številka: SI97342858
Davčni zavezanec: DA
Registracija: Okrožno sodišče (10.6.2013), 2013/23377
TRR: SI56 0510 0801 3889 907 odprt pri A Banki

 

 

Ponudba izdelkov
Ponudba izdelkov na promontana.si se zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta dnevno spreminja.

 

Cene
Redna cena: je maloprodajna cena, ki jo določi ponudnik na podlagi priporočil proizvajalca in je razvidna iz evidenc o stanju blaga (prevzemni dokumenti). 
Cena: znižana cena v trgovinah ProMontana glede na redno ceno.
Klubska cena: dodatno znižana cena za člane ProMontana kluba.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun Durango d.o.o. (po ponudbi / predračunu),
  • s plačilom preko Paypal-a

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

 

Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo v obdelavi: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Naročilo zaključeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, pošlje in o tem lahko po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v istočasno pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-F) v 43.c členu določa:

Potrošnik v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrjuje: z oddajo naročila se strinjam s plačilom

 

Odstop od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. Vendar pa je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@promontana.si ali po pošti na naslov: Durango d.o.o., Partizanska cesta 18, 4000 Kranj, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

 

Garancija
Za izdelke naročene in kupljene v spletni trgovini www.promontana.si veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Kontakt za uveljavljanje garancije:
ProMontana trgovina
Durango d.o.o.
Partizanska 18
4000 Kranj
Slovenija
Tel.: +386 4 20 14 870, pon. – pet. 8:00 – 15:00 
Fax: +386 4 20 14 878

e-naslov: info@promontana.si

 

 

Dostava
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbire druge dostavne službe, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Ob dostavi kupec prejme račun, na katerem so navedene informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe, uveljavljanja garancije ter drugih storitev po zaključku pogodbe.

 

Odveza odgovornosti
promontana.si se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih straneh. Kljub temu pa se lahko zgodi, da podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno ažurirani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic ali spremembo naročila oz. predlagal drugo ustrezno rešitev.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Kranju.

 

Ponudba izdelkov
Ponudba izdelkov na www.promontana.si se zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta dnevno spreminja.