Kako naročiti

Postopek naročanja
V seznamu izdelkov s klikom na sliko ali ime izdelka dobimo podrobnejši opis, kjer s klikom na gumb »Dodaj v košarico« izdelek prenesemo v našo košarico.
Vsebino košarice(izdelki, cene in skupen znesek) vidimo v desnem zgornjem kotu ekrana.
Nakupovanje zaključimo s klikom na gumb »Na blagajno«. Tu imamo več možnosti:

  • izdelke-pozicije lahko brišemo s klikom na gumb »Izbriši«,
  • spremenimo lahko naročeno količino posameznega izdelka,
  • lahko nadaljujemo z nakupovanjem (gumb »Nazaj v trgovino«),
  • lahko prekličemo celotno naročilo (gumb »Prekliči naročilo«),
  • lahko zaključimo naročilo (gumb »Pojdi na zaključek naročila«): spremenimo lahko naslov za dostavo, izberemo način plačila in potrdimo naročilo s klikom na gumb »Potrditev naročila«.
  • med potekom nakupa vas sistem opozarja na morebitne napake ali nejasnosti. V kolikor pa imate vi pomisleke oz. kakršna koli vprašanja smo vam na voljo na e-naslovu: info@promontana.si ali na tel. št.: 04/20-14-870.


Postopek nakupa

1. Kupec v katalogu izbere artikel s klikom na artikel. Če je artikel na voljo več barvah, kupec izbere barvo s klikom na željeno barvo v kvadratku"Barva". Če je artikel na voljo v več velikostih, kupec izbere velikost v okvirčku "Izberite opcijo" s klikom na ustrezno velikostno številko. Nato sledi klik na gumb "Dodaj v košarico" in nato klik na gumb "Pojdi na blagajno". Sledi vnos podatkov kupca (ime, priimek, naslov, tel.številka, ..). Nato sledi klik na gumb "Naslednja" in potem izbor načina plačila s klikom na krogec pred izbrano vrsto plačila (Paypal, kartice, po povzetju, TRR). V naslednjem koraku s klikom na gumb "Oddaj naročilo" oddaš svoje naročilo.

2.Kupec pred končnim klikom na gumb "Oddaj naročilo" lahko preveri svoje naročilo v desnem stolpcu na ekranu in po želji popravi svoje naročilo. S klikom na "Izbrani artikli" spremeni izbrani artikel. S klikom na "Dostava na:" in "Način dostave" popravi podatke za dostavo.

3. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

4. Naročilo v obdelavi: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

5. Naročilo zaključeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, pošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v istočasno pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-F) v 43.c členu določa:

Potrošnik v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrjuje: z oddajo naročila se strinjam s plačilom