Pogoji poslovanja

S spletno trgovino www.promontana.si upravlja podjetje Durango d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ponudnik zagotavlja delovanje spletne trgovine www.promontana.si v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Ob registraciji na promontana.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu v skladu z zakonodajo zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) in kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • nedvoumno prikazane cene in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • stroški kupca v primeru odstopa od pogodbe (vračilo izdelka),
  • pojasnilo postopka ob pritožbi.

O podjetju

DURANGO, turizem, trgovina in posredništvo, d.o.o.
ProMontana trgovina
Partizanska 18
4000 Kranj
Slovenija
Tel. pisarna: 041 622 615 (pon. – pet. 8:00 – 15:00)
Tel. trgovina: 051 668 599 (pon., sre., pet. 10:00 – 15:00 in tor., čet., 10:00 – 18:00)

E-mail: info@promontana.si

Matična številka: 6390013000
Davčna številka: SI97342858
Davčni zavezanec: DA
Registracija: Okrožno sodišče (10.6.2013), 2013/23377
TRR: SI56 0400 1005 0185 849 odprt pri NKBM

Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov na promontana.si se zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta dnevno spreminja.

Cene

Redna cena: je maloprodajna cena, ki jo določi ponudnik na podlagi priporočil proizvajalca in je razvidna iz evidenc o stanju blaga (prevzemni dokumenti).
Cena: znižana cena v trgovinah ProMontana glede na redno ceno.
Klubska cena: dodatno znižana cena za člane ProMontana kluba.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun Durango d.o.o. (po ponudbi / predračunu),
  • s plačilom preko Paypal-a

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Postopek nakupa

  1. Kupec v katalogu izbere artikel s klikom na artikel. Če je artikel na voljo več barvah, kupec izbere barvo s klikom na željeno barvo v kvadratku. Če je artikel na voljo v več velikostih, kupec izbere velikost v okvirčku, s klikom na ustrezno velikostno številko. Nato sledi klik na gumb “Dodaj v košarico”. S klikom na košarico se odpre Moja košarica, kjer se lahko ureja in posodobi izdelke v kočarici. Nadaljuje se z klikom na  “Nadaljuj na blagajno”. Sledi vnos podatkov kupca (ime, priimek, naslov, tel.številka, ..), kjer se po želji lahko ustvari tudi račun. Na desni strani se vidi izbrane artikle naročila z zneskom in spodaj izbere vrsto plačila (Paypal, kartice, po povzetju, TRR). V naslednjem koraku s klikom na gumb “Zaključi nakup” je naročilo oddano.
  2. Kupec pred končnim klikom na gumb “Zaključi nakup” lahko preveri svoje naročilo v desnem stolpcu na ekranu in po želji popravi svoje naročilo. S klikom na “Izbrani artikli” spremeni izbrani artikel. S klikom na “Dostava na:” in “Način dostave” popravi podatke za dostavo.
  3. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  4. Naročilo v obdelavi: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  5. Naročilo zaključeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, pošlje in o tem lahko po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v istočasno pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-F) v 43.c členu določa:

Potrošnik v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrjuje: z oddajo naročila se strinjam s plačilom.

Odstop od nakupa

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga, ki ga je kupil preko spleta obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo le stroški vračila izdelka. Rok za odstop začne teči z dnem, ko potrošnik prejme blago. Šteje se da je odstop pravočasen, če je poslan v tem roku.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila (obvestilo je lahko v fizični obliki – pošta ali poslano sporočilo na naš elektronski naslov: info@promontana.si) o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Stvarne napake (reklamacije)

Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (Durango d.o.o.) kupcu izročiti blago skladno s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da napako odpravi, vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice zaradi stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v enem tednu od dne, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Potrošnik lahko najprej zahteva: popravilo blaga ali zamenjavo blaga z novim, brezhibnim (razen če je to nemogoče ali če določen zahtevek za prodajalca predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim). Če prodajalec temu zahtevku ne ugodi v 45 dneh, lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstop od pogodbe in vračilo celotne kupnine.

Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija

Za izdelke naročene in kupljene v spletni trgovini www.promontana.si veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Potrošnik lahko garancijo uveljavljal le pri garantu, ki je dajalec garancije. Garant je običajno proizvajalec, ki je izdal garancijski list.

Kontakt za pomoč pri uveljavljanju garancije pri proizvajalcu:

ProMontana trgovina
Durango d.o.o.
Partizanska 18
4000 Kranj
Slovenija
Tel. pisarna: 041 622 615 (pon. – pet. 8:00 – 15:00)
Tel. trgovina: 051 668 599 (pon., sre., pet. 10:00 – 15:00 in tor., čet., 10:00 – 18:00)

E-naslov: info@promontana.si

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbire druge dostavne službe, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Ob dostavi kupec prejme račun, na katerem so navedene informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe, uveljavljanja garancije ter drugih storitev po zaključku pogodbe.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Kranju.

Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov na www.promontana.si se zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta dnevno spreminja.

Varovanje podatkov in zasebnost

www.promontana.si spoštuje Vašo zasebnost. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni nakupovalni centerwww.promontana.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev www.promontana.si. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe.

Skrbno varujemo Vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletno mestowww.promontana.si dobro skrbi za varnost Vaših osebnih podatkov in spoštuje Vaše izbire za njihovo nameravano rabo.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.promontana.si in vsi podatki, besedila, slikovno gradivo, slike artiklov, video vsebina in grafika, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in vpisani v intelektualno lastnino. Ni dovoljeno kopirati, objaviti, prenašati ali distribuirati na kakršenkoli drug način, brez predhodnega pisnega dovoljenja lastnika spletne trgovine www.promontana.si. Blagovne znamke in logotipi posameznih podjetij so v njihovi lasti.

Vklopi razum, zahtevaj račun

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Durango d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Durango d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ključni predpisi:

  • Obligacijski zakonik (OZ), Uradni list RS, št. 83/2001, 32/2004, 28/2006
  • Zakon o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP), Uradni list RS, št. 44/2006 (ZASP-UPB2)
  • Zakon o bančništvu (ZBan-1), Uradni list RS, št. 131/2006
  • Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), Uradni list RS, št. 57/2000, 30/2001, 25/2004, 73/2004, 61/2006
  • Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Uradni list RS, št. 61/2006
  • Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom), Uradni list RS, št. 43/2004, 86/2004, 129/2006
  • Zakon o gospodarskih družbah (ZGD-1), Uradni list RS, št. 42/2006, 60/2006
  • Zakon o medijih (ZMed), Uradni list RS, št. 35/2001, 54/2002, 62/2003, 73/2003, 113/2003, 16/2004, 123/2004, 96/2005, 69/2006
  • Zakon o plačilnem prometu (ZPlaP), Uradni list RS, št. 110/2006 (ZPlaP-UPB3), 114/2006, 131/2006
  • Zakon o trgovini (ZT), Uradni list RS, št. 30/2006 (ZT-UPB3), 17/2006, 118/2006
  • Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Uradni list RS, št. 86/2004, 113/2005
  • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), Uradni list RS, št. 98/2004 (ZVPot-UPB2), 117/2004, 46/2006
  • Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), Uradni list RS, št. 117/2006

Podatki o ponudniku

Naziv: Durango d.o.o.
Naslov: Partizanska 18, 4000 Kranj, Slovenija
E-pošta: info@promontana.si
Tel.št.: +386 41 622 615
Davčna številka: SI97342858
Srg številka: 2020/14579

Transakcijski račun: SI56 0400 1005 0185 849
Banka: NOVA KBM d.d.

Durango d.o.o., družba je vpisana v sodni register na Upravni enoti Kranj.

Prijavite se na naše e-Novičke

    Spremljajte nas

    Pomoč uporabnikom

    KONTAKTNI PODATKI

    ProMontana trgovina, Durango d.o.o.

    Prevzemna točka in “show room”:
    Partizanska cesta 18
    4000 Kranj

    GSM: +386 51 66 85 99

    Elektronski naslov:
    info@promontana.si
    promontana.kranj@gmail.com

    DELOVNI ČAS TRGOVINE

    PON: 10.00 – 15.00

    TOR: 10.00 – 18.00

    SRE: 10.00 – 15.00

    ČET: 10.00 – 18.00

    PET: 10.00 – 15.00

    Copyright © 2022 | Promontana.si | Isaac.si

    Omogočamo kartična plačila:

    V košarico